Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini

elitemadzone.org :: MadZone :: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 36140 | Odgovora: 340 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16696
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7181 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 15:51 - pre 122 meseci
Citat:
jericho1405
I kao postojao je nekakav izbor. A taj izbor je najcesce znacio ponudu koju ne mozes prihvatiti. Kao Slobo nije prihvatio NATO-ove zahtjeve. Pa naravno da takve ultimatume ne mozes tek-tako prihvatiti kada ugrozavaju tvoj suverenitet.


Tja, taj "izbor" koji je Slobi dat 1998-me godine je samo epilog jedne duze price.

Naravno da Sloba nije mogao da prihvati NATO-ove zahteve. Poenta price je: da je bilo malo vise pameti, ne bi uopste bilo tih zahteva.

Kazes da "se sve znalo" - pa da je zaludjena masa zaista nesto znala, ne bi glasali i podrzavali opciju koja im je prodavala pricu da mogu da izigravaju nekakav faktor i da mogu da kontrolisu situaciju kad u realnosti ta situacija je mogla samo da ih pregazi.

Ali tupavoj masi se svidjala prica da je Sloba novi Tito i da uprkos padu berlinskog zida mogu da izigravaju nekakvo ludilo i da zamisljaju sa zapadom budu na ravnoj nozi.

Kako je vreme prolazilo, mogucnosti za manevar su bile sve manje i manje. 1998-me godine vise nije bilo nikakvog prostora za manevar, ali nije svet nastao 1998-me godine, bilo je jako puno propustenih prilika.

Citat:

Ako smatras da su svi jednako, ili priblizno, krivi onda zasto su jedni nagradjeni a drugi naguz*ni? A ako smatras da nismo isti mozes li to argumentovano objasniti tj. sto bi to jedan Taci, OVK, Albanci, Tudjman, Hrvati i sl. bili bolji od Srba i Slobe?


Recimo taj Tudjman je 1990-te godine imao platformu "za Hrvatsku u Europi". Na prvim izborima u Hrvatskoj je ta HDZ opcija jasno propagirala saradnju sa zapadom.

Kljucno: njihova rulja nije nalazila za shodno da misli da i dalje mogu da izigravaju Titovu Jugoslaviju i da sa zapadom budu na ravnoj nozi.

I, pravo cudo, da je taj isti zapad tog Tudjmana nagradio iako je isti bio isto tako zadrti nacionalista (ali, kljucno, znao je koliko Hrvatska moze da se pruzi), a budalu, koja je mislila da moze da ukoci prodor zapada na istok Evrope, su kaznili.

Nekad u zivotu moraju biti birane strane. Izigravanje "nesvrstanosti" nije opcija, osim ako nema sa cime ta nezavisnost da se brani.

Tj. moze se lupati glavom u zid, ali zid nece nigde :(

Nesvrstanost, vec Hank napisa, je vrlo skupa stvar. Koliko "nesvrstanih" zemalja vidis u Evropi? Osim Svajcarske koja je medju planincinama i sedi na lovi sve ostale zemlje su prilicno "svrstane".

Mora da postoji jako dobar razlog za to.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 15:56 - pre 122 meseci
Citat:
hotchimney:
I onda, kad takvo jeftino i pogrešno politikanstvo, dovede Srbiju (i Srpstvo) do horizonta crne rupe, krvi su (CIA obavezno) Vuk Branković, poturice, strani plaćenici, domaći izdajnici, iredente...


Mi nemamo blagi nagoveštaj informacije šta nam se u prošlosti (objektivno) događalo, možda smo baš zato osuđeni na večite reprize.

Za Vuka Brankovića se zna da je umro u turskom zarobljeništvu, a da je pre toga odbio da izvršava obaveze vazala i da je pružao otpor što bi narod rekao "rukama i nogama", a mi smo ga proglasili za najvećeg izdajnika svih vremena, dok smo za svece proglašavali neke likove koji su kao turski vazali ženili uveliko maloletne devojčice, krvavo se obračunavali sa rođenom braćom, očevima itd. Dobro, mitovi ne moraju da budu utemeljeni na istorijskim činjenicama, ali je teško pronaći narod čiji su mitovi baš ovolika zamena teza sa još nakaradnijim tumačenjima. Još je teže pronaći naciju čiji se mitovi ovoliko i ovako (zlo)upotrebljavaju u realnom političkom životu na samom kraju 20. i početku 21. veka.

Ogromna većina ljudi i danas misli, na primer, da su u Boj na Kosovu ratnici išli sa pesmom "Hriste Bože" na usnama (uzele je crvene beretke za himnu) - a istina je da je to muzika pisana za film. :-) Malo je poznato i da su nam u tom boju najverovatnije prvi u pomoć pritekli Hrvati - "krstaši" pod vođstvom Ivana Paližne. Najbitnije, mi se tradicionalno najviše i isključivo bavimo time gde je bitka odigrana, ali ne i zašto i kako je vođena, koji je bio tok bitke, sa kojim su idealima i pod kojim okolnostima ratnici išli u tu bitku itd. itd. itd.

U najmanju ruku, dakle - fantastično.

Pozdrav.
 
+2

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 16:08 - pre 122 meseci
Da, Ivane, ali tom tvojom pricom vise ne dolazimo do zakljucka da smo nahebali zato sto smo bili nezapamceni kasapini vec upravo zato sto smo odabrali pogresnu stranu. Cijela polemika se i razvila iz toga sto neki tvrde da smo bombardovani, protjerani i teritorijalno desetkovani zbog toga sto smo terorisali sve oko sebe, i da je sve to sto nam se desilo potpuno zasluzeno.

Kao bili jednom jedni miroljubivi Albanci na jugu Srbije koji su po citave dane gajili cvijece i odjednom, iz cista mira, dosao neki Sloba sa vojskom da im hebe majku njihovu i tako je pocela secesija i bombardovanje. Ili bilo jednom 200k Srba u Hrvatskoj i jednog lijepog jutra, takodje iz cista mira, odlucili da odu iz nje. Mislim, prica za malu djecu.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+2

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 16:26 - pre 122 meseci
Evo vam primer Bosna.

Vec 20 godina gledamo bahacenje federacije koja misli da je RS dezurni krivac i ocekuje da je zapad jel malo sibne. I sad, ko normalan moze da veruje da Amerika i EU nemaju snage da nateraju Bosnu da bude funkcionalna drzava ? Ali jbg, nekome bas tako nefunkcianalna Bosna odgovra jer je to trajno zariste nekih buducih sukoba.

Znaci logika kojom nastupa ogroman broj nasih ljudi je da se tu moglo nesto promeniti. Mislim, da se time daju natprirodne moci Slobi, kao da on nije hteo rata ne bi ni bilo i mi bi bili 16 drzava u EU. Da, jest. Evo odmah.

Uzgred od 5.okt usledio je dramatican zaokret od Slobine politike, ali sudbina Srbije je sve gora i gora. Ne samo sto kooperativna vlast nije uspela da sacuva Kosovo, vec su se nadvili i neki novi oblaci... Znaci bice nam onako kako su nam zacrtali.



 
+3

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 16:44 - pre 122 meseci
Citat:
jericho1405:
Da, Ivane, ali tom tvojom pricom vise ne dolazimo do zakljucka da smo nahebali zato sto smo bili nezapamceni kasapini vec upravo zato sto smo odabrali pogresnu stranu.


Potpuno je nebitno da li ćeš, pošto si se kao mali i nebitan glupo postavio kako si se postavio pored bezbroj boljih opcija, na*ebati pod pričom da terorišeš sve oko sebe ili terorišeš svoje stanovništvo ili nešto treće. Priča kojom se opravdava tvoje na*ebavanje se dalje, pošto se na za to merodavnim mestima već odlučilo da ćeš na*ebati, šteluje prema javnim mnenjima država koje kešom, oružjem i ljudstvom u t(v)om na*ebavanju učestvuju, a ne prema tebi koji si na*ebao.

Republika Srpska je do sada relativno i vrlo uslovno, da kažemo, uspešno vodila priču - postoji danas, sve u svemu, ne zahvaljujući "mudroj politici" Slobodana Miloševića ili bilo čemu drugom do kostima desetina hiljada momaka koji su izginuli za nju. Da se Sloba pitao, završila bi Banja Luka laganica u traktorskoj koloni na Novom Beogradu u trampi da se 5. oktobar desi dve godine kasnije. Nemam odgovor na pitanje od milion dolara: šta dalje? Bog je visoko, Rusija je daleko. Savetovao bih, u svakom slučaju, intenzivno neoslanjanje na Srbiju (samo vam još fale Mrkonjić i Bekuta da vam objašnjavaju stvari), učenje na iskustvima drugih, strpljenje i, pre svega, postavljanje ekonomije na zdrave temelje ma koliko to bolno i loše izgledalo na prvi pogled. Ko zna, možda se klackalica u Briselu i Vašingtonu okrene u korist Republike Srpske... ali, na tome treba vredno i predano raditi tako da ta opcija postane jeftinija od svih ostalih opcija, a to se i ne može izvesti bez dijaloga sa Zagrebom i Sarajevom. Kompleksna je to jednačina isuviše da bi se rešila vitlanjem ruskim zastavama i zaklinjanjem u Cara Lazara i Beograd. Mislim da su prave adrese za rešavanje ovog pitanja malo mnogo više zapadno nego istočno od Drine...

Do nakosutra možemo mi da maštamo ŠBBKBB da je umesto Slobe na Gazimestanu došao lik koji je održao miting u Novom Sadu, ne sa pričom Boja na Kosovu, već sa nekom stostruko drugačijom pričom i otvorenim pristupom prema varijanti da se NATO pozicionira na Kopaoniku i u Beloj Crkvi... to je sada davna prošlost, valja se suočiti sa realnošću. A mi nikako da se odlučimo oko bazičnih stvari: jel nas zanimaju ljudi ili nas zanima zemlja, za početak.

Pozdrav.

[Ovu poruku je menjao Hank dana 10.05.2014. u 17:56 GMT+1]
 
+3

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:01 - pre 122 meseci
Citat:
Hank:
i otvorenim pristupom prema varijanti da se NATO pozicionira na Kopaoniku i u Beloj Crkvi...


A ti znas da tog pristupa nije bilo?
 
+1

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:02 - pre 122 meseci
Citat:
Hank: Potpuno je nebitno da li ćeš, pošto si se kao mali i nebitan glupo postavio kako si se postavio pored bezbroj boljih opcija, na*ebati pod pričom da terorišeš sve oko sebe ili terorišeš svoje stanovništvo ili nešto treće. Priča kojom se opravdava tvoje na*ebavanje se dalje, pošto se na za to merodavnim mestima već odlučilo da ćeš na*ebati, šteluje prema javnim mnenjima država koje kešom, oružjem i ljudstvom u t(v)om na*ebavanju učestvuju, a ne prema tebi koji si na*ebao.

Izvini, ali to je jako bitno. Pogotovo u kontekstu ovdasnjih prepucavanja i propagande gdje vec imas gomilu likova koji su prihvatili tu mantru da su Srbi nekakvi divljaci i krivi za sve. Naveo si primjer Brankovica, pa eto izvuci pouku iz toga. Mozda se i za njega isto tako, neopravdano, pricalo kako je izdajnik obzirom da je prezivio bitku, pa lik ispade najveci Kvisling u istoriji jednog naroda. A to je samo jedan covjek. Sad zamisli koliko je dobro prihvatati slicno etiketiranje kao jedan cijeli narod. Zasto bi se Srbi pomirili sa tim ako to nije tako bilo?

Ista je situacija u Bosni gdje se uporno insistira na tome da je u pitanju bila nekakva agresija, da nema ni "G" od gradjanskog rata, da su Srbi genocidan narod, da su okupirali Sarajevo itd. Pa tako ja, i mnogi drugi Srbi, koji tu zive vjekovima ispadose nekakvi agresori i okupatori Sarajeva i Bosne? Kao da Srba nikada nije bilo u Bosni vec se eto dovukli '92 i okupirali je. I to ti je aktuelna politika i stav Federacije BiH.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+3

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:16 - pre 122 meseci
Vuk Brankovic je jedna od najmracnijih i najomrazenijih licnosti srpske istorije. Cak tako mracna, da je ni neki moderni kvislinzi ne mogu zaseniti ma koliko se trudili.

Ali eto, bas poslednjih godina, kako prodaja i rasprodaja zemlje ne samo materijalnog nego i celokupne nase bastine postaje moderna i POZELJNA, tako se eto neko dosetio da je doslo vreme i da se Brankovic Vuk rehabilituje. Zanimljivo, da ljudi koji potpuno preziru Kosovsku bitku i sve sto ona predstavlja, bas oni insistiraju da se Vuk rehabilituje. To nije slucajno. To je logicno, jer onaj ko danas prodaje zemlju i narod za tepsiju ribe uopste i ne vidi nista lose u izdaji.



 
+1

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:25 - pre 122 meseci
Citat:
IUOP_1:

A ti znas da tog pristupa nije bilo?


Uzmi ti, blago meni, bilo koje novine iz perioda 1989.-1992., ako nemaš pri ruci, ne veruj meni, nego skokni do Narodne biblioteke Srbije: ne, tog pristupa nije bilo ni u najavi usputne naznake. To vreme je u Srbiji krasilo neverovatno odsustvo smisla za realnost i tajming: više si mogao da nađeš zidara koji bi besplatno popravljali Berlinski zid od ovih što bi iz udobnosti svojih stanova podržali dolazak NATO snaga u tadašnju Srbiju.

Citat:
jericho1405:
Ista je situacija u Bosni gdje se uporno insistira na tome da je u pitanju bila nekakva agresija, da nema ni "G" od gradjanskog rata, da su Srbi genocidan narod, da su okupirali Sarajevo itd.


Ne podrazumevaj moju prethodnu poruku kao odavanje počasti Republici Srpskoj na savršenstvu, samo sam joj odao čast što je preživela. Držanje Sarajeva u okupaciji, bez pokušaja uzimanja grada i ostali vojno-politički debakli koji su se u praksi sveli samo na mrcvarenje stanovništva i davanje povoda stranim medijima da (realno?) prenesu situaciju sa terena u skladu sa interesima svojih vlada uz etnička čišćenja čitavih predela... to je sramno.

Ja sa tim strahotama nisam imao veze, niti kao onaj ko vrši zločin, niti kao onaj ko trpi zločin, zato i zadržavam pravo što je moj heroj i moja prva asocijacija na rat u Bosni - Srđan Aleksić. O njemu ću pripovedati svojoj deci, jer ta priča sadrži sve one elemente do kojih mi je intimno stalo: dobro u sebi koje uspešno savladava sveopšte ludilo koje poprima veličinu podrazumevanog. Sigurno neću deci i daj Bože unucima da pričam o Naseru Oriću i srpskim imbecilima koji su godinama ubijali Sarajevo, jer im je neko posle rata obećao gajbu na Čaršiji...

@Braksi

Pre uzimanja ozbiljnih knjiga u šake, savetujem makar površni bac pogleda na Wikipediju. Kršteni narodi Evrope pre uzimanja nacionalne istorije u razmatranje uzmu lepo Bibliju u ruke... kad tamo priča o slepcu koji vodi slepce...

Pozdrav.
 
+1

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:27 - pre 122 meseci
@Braksi

Dobro i Corovic je smatrao da je Brankovic najvjerovatnije neopravdano proglasen izdajnikom. Jedan od osnovnih razloga se navodi to sto je prezivio bitku na Kosovu. Poslije je bio nekakav sukob sa knezom Stefanom Lazarevicem, takodje na Kosovu, pa je i to jedan od navedenih mogucih razloga.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
0

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:32 - pre 122 meseci
I mene sada ti to nešto podučavaš, a do juče (ili danas) si verovao da su ratnici u Boj na Kosovu odlazili sa pesmom "Hriste Bože"? Ajde priznaj mi kada si saznao da je ovo soundtrack i sve OK.



Pozdrav.
 
+1

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:32 - pre 122 meseci
Citat:
Hank:
Uzmi ti, blago meni, bilo koje novine iz perioda 1989.-1992., ako nemaš pri ruci, ne veruj meni, nego skokni do Narodne biblioteke Srbije: ne, tog pristupa nije bilo ni u najavi usputne naznake. To vreme je u Srbiji krasilo neverovatno odsustvo smisla za realnost i tajming: više si mogao da nađeš zidara koji bi besplatno popravljali Berlinski zid od ovih što bi iz udobnosti svojih stanova podržali dolazak NATO snaga u tadašnju Srbiju.


Zanimljivo, bas me cudi da je svako znao resenje problema, pa i zidari,
sem samih politicara, kojima to, eto, nikako nije palo na pamet, ili nisu hteli tako nesto,
vec su smatrali da je bolje uci u rat sa najvecom svetskom silom ikad.
A cim pise u novinama, mora da je tako!
;)

Pozdrav.
 
+1

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 17:41 - pre 122 meseci
Tako ispada, mogu čak i uslovno da se složim u pojedinostima, a na tebi je da uživaš u posledicama, ali u celosti.

Zemlja u kojoj živim je SAD-u dozvolila nesmetan pristup kopnu, nebu i vodi kad je bilo vreme, davno i pre nego što su se po Srbiji pričale priče kako će NATO džipovi ubijati nejač po autoputevima nekažnjeno i bla bla bla. Teško je izmeriti sve primarne i sekundarne dobiti postojanja baza vojske SADa/NATO pakta na svojoj teritoriji. Imam utisak da SAD neće odustati od ove zemlje tako lako čak i kada se pojave jeftinije opcije.

Skoro se neki dripac za*ebao, pa pokušao da siluje devojku, za koju je kasnije (ili mnogo kasno) saznao da je američki vojnik. :-)

Policija vrlooooooo zahvalna, vele da davno nisu dobili upakovaniji, a sređeniji paket, samo prosledili sudiji.

Pozdrav.
 
0

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 18:06 - pre 122 meseci
Citat:
Hank:
Držanje Sarajeva u okupaciji, bez pokušaja uzimanja grada i ostali vojno-politički debakli koji su se u praksi sveli samo na mrcvarenje stanovništva i davanje povoda stranim medijima da (realno?) prenesu situaciju sa terena u skladu sa interesima svojih vlada uz etnička čišćenja čitavih predela... to je sramno.

Ne znam da li znas ali vecinu sarajevskih opstina prije rata su cinili i u ratu "drzali" Srbi. Sarajevo je bilo "okupirano" zato sto su Srbi bili vecinski narod u svim perifernim opstinama Sarajeva dok su muslimani bili vecina u centru. To su bile pocetne pozicije. Ne mislis valjda da su Srbi trebali da napuste vjekovna ognjista kako Sarajevo ne bi bilo okupirano? Tipa, hajde da im predamo Ilidzu, Hadzice, Vogoscu itd kako bi muslimani imali nekakav izlaz? Vojni ulazak nije bio moguc obzirom da je u centru zivjelo par stotina hiljada ljudi.

Takodje, sarajevsko preduzece "Zrak" je proizvodilo optiku za snajpere i svaki primjerak je zavrsio u rukama muslimana - nekih 500 komada. I sad kad neko cuje snajperisti ubili x civila u Sarajevu zbog cijele te price o jednostranoj krivici neupuceni ljudi pomisle kako su to uradili Srbi. A fakat je da su zrtve snajpera u Sarajevu u najvecem procentu ubili muslimani. Imao si pricu da su Srbi pucali na mitingase za mir da bi se nakon 20 godina javio komandant policije, musliman, koji je priznao da su to uradili muslimani. Ali to vise nikoga nije briga. Imao si Dobrovoljacku. Imas pricu o sarajevskom "Romeu i Juliji"(Srbin i muslimanka) koje je muslimanski snajperista ubio, ali takodje zbog cijele konstrukcije o srpskom terorisanju Sarajeva prosto zakljucis da su to uradili Srbi itd itd.

Zivio sam na Ilidzi i prva ratna dejstva na tom prostoru su bila napad muslimana iz centra na Ilidzu. Ako neko prica o golorukim ljudima onda u najmanju ruku ne ocekujes da te prvi napadnu.


Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
+2

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 18:48 - pre 122 meseci
Deco, da presečemo mi kilometarske priče: jel imate vi PARE da Rusija Srbiju iz statusa mlađeg brata uzdigne do nivoa ozbiljnog klijenta? Nemate?

Svaka dalja priča se, ma koliko vi glasnih žica, struje i tastatura trošili, u realnosti svodi na to da bivši direktor "14. Oktobra", a sada gradonačelnik Kruševca, sutra postane ministar dok će Milutin Mrkonjić (gledao sam skoro neke njegove snimke srdačnog grljenja sa Dafinom Milanović početkom devedesetih godina prošlog veka) opet osvanuti u ulozi nekog lika na ključno-bitnoj funkciji za izgradnju infrastrukture uz kamare Stefanovića i Bajatovića. Ličite mi na prostitutku koja obećava bolju uslugu i oralnu rodoljubavnu završnicu 4 evra jeftinije i 4 kilometra dalje od koleginica na Plavom mostu.

AMIN. Nema diskusije, to su jedini efekti vaše priče u realnosti, ništa više. Sigurno Putin, Merkelova i Obama neće da okreću novi list, jer se neko od pomenutih sažalio zida ili lobanja koje lomite o isti.

Sve bi to bio legitiman politički stav sa vaše strane, da isti ne košta podizanja kredita upravo onih koji upravo sada lome upravo vratove još nerođenih generacija - e, to je ono što smatram smrdljivim, odvratnim, ljigavim i poganim. Glumi ti za svoje pare budalu koliko hoćeš, ali glumiti budalu za tuđe pare, pogotovo za pare svoje dece, unuka i praunuka, po meni je za... nemam pojma... sevao je lapot po Balkanu i usled mnogo benignijih razloga.



Pozdrav.
 
+1

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 18:59 - pre 122 meseci
Citat:
jericho1405:

Sutra bi svjejedno visio negdje na drvetu zbog veleizdaje.

Osim ljuljanja na drvetu postojala je opcija

OSTAVKA!

I čovek dao ostavku, fala.

Citat:
Ako smatras da su svi jednako, ili priblizno, krivi

Nisu svi jednako krivi, ni približno. Zna se ko je tenkove ispraćao cvećem. I ko je po Beogradu tenkovima zavodio demokratiju 90-tih.


^Hank

Ja Vuka Brankovića ne smatram za izdajnika. To je epska floskula. Večiti krivac za sve Srpske nedaće - to su gluposti.

U stvari, pre bi se zapitao da li je većinska loza današnjih (čistokrvnih) Srba u stvari potekla od Brankovića i njegovih sledbenika. Jer oni su preživeli a one koji su do kraja ostali sa Lazerem "progutao je mrak".


Citat:
Braksi

Uzgred od 5.okt usledio je dramatican zaokret od Slobine politike

Nikakvog tu zaokreta nema. Mala bi opet ratovala samo da se NATO malo odmakne.
Isti ljudi sede po skupštinama kao u vreme Slobo.
Ko je gradonačelnik? Šta je radio 80-tih?
Ko je donedavni premijer? Ima li veze sa Slobo?
Ko su bili najbliži Šešeljevi saradnici u perioodu za koji se sada Šešelju sudi u hagu?

Nema tu zaokreta.
 
+2

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 19:55 - pre 122 meseci
:):):)Bravo.
Citat:
U stvari, pre bi se zapitao da li je većinska loza današnjih (čistokrvnih) Srba u stvari potekla od Brankovića i njegovih sledbenika. Jer oni su preživeli a one koji su do kraja ostali sa Lazerem "progutao je mrak".

Kao sto rekoh,kao srbi usli pod turcima,kao srbi izasli.A bez loze izdajnika ne bi se ni prezivelo.Ajde neka HANK objasni
posto zna vise od svih o Vuku Brankovicu.
 
0

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



+683 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 21:01 - pre 122 meseci
Citat:
hotchimney:
Osim ljuljanja na drvetu postojala je opcija
OSTAVKA!
I čovek dao ostavku, fala.

A otkud ti znas sta bi dalje bilo? Mozda bi Seselj dosao na vlast i napravio jos vece sr*nje, pa bi sad pricao da onomad Slobo nije dao ostavku sve bi bilo daleko bolje. SBBKBB.
Citat:
hotchimney:
Nikakvog tu zaokreta nema. Mala bi opet ratovala samo da se NATO malo odmakne.

Da je Hrvatska ostala bez RSK mislis da se ne bi isto ponasala. Valjda shvatis koliko je bitno da medjunarodna zajednica zauzme nepristrasan stav i ponudi model koji je jednako pravedan za sve.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
0

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini10.05.2014. u 22:38 - pre 122 meseci
Taj model je na delu! Slovenija i Hrvatska su hteli u Evropsku Uniju i eno ih tamo.

Ostali su i dalje slobodni da do mile volje lutaju po "tamnim vilajetima". Jedino što im NATO neće dozvoliti da potežu "britku sablju ubojitu".
 
0

nemanjac
webdev

Član broj: 317245
Poruke: 32
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: dogusivfcenter.wordpress...


+252 Profil

icon Re: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini11.05.2014. u 00:40 - pre 122 meseci
Citat:
Hank:
Ne podrazumevaj moju prethodnu poruku kao odavanje počasti Republici Srpskoj na savršenstvu, samo sam joj odao čast što je preživela. Držanje Sarajeva u okupaciji, bez pokušaja uzimanja grada i ostali vojno-politički debakli koji su se u praksi sveli samo na mrcvarenje stanovništva i davanje povoda stranim medijima da (realno?) prenesu situaciju sa terena u skladu sa interesima svojih vlada uz etnička čišćenja čitavih predela... to je sramno.

Ja sa tim strahotama nisam imao veze, niti kao onaj ko vrši zločin, niti kao onaj ko trpi zločin, zato i zadržavam pravo što je moj heroj i moja prva asocijacija na rat u Bosni - Srđan Aleksić.


Grad bi bio mrcvaren od strane bilo koje vojske na svetu u datoj taktickoj situaciji. Osvajanje centra grada bi bilo veliko krvoprolice za koje Srbi nisu imali dovoljno krvi i oruzja. Grad je drzan u okupaciji ne zbog mrcvarenja per se, vec zbog interniranja desetina hiljada muslimanskih vojnika na tom malom prostoru. Duzina fronta u BiH je bila ogromna i nije postojalo dovoljno ljudi na srpskoj strani da zadrze eventualne masovne napade iz vise pravaca, kakvi su se deseli pred kraj rata kada je Hrvatska regularna vojska izvrsila agresiju na Srbe prelazeci granicu, NATO izvrsio agresiju iz vazduha, Sloba Milosevic sankcijama protiv Srpske, a u Bosni ujedinjena muslimanska i hrvatska vojska krenula u ofanzivu...

To ne menja cinjenicu da su civili iz grada, nebitno koje nacionalnosti prosli kroz pakao u najbukvalnijem mogucem pojavnom obliku. Ne treba skrivati cinjenicu da su psihopate i sadisti docekali svojih pet minuta i namerno ubijali civile. Posle nekog vremena u ratu pojave se osvetnici ili sekundarni ludaci koji su izgubili najblize, rodjeni zivot im nista ne znaci i bez straha i skrupula ubijaju.
Bilo ne ponovilo se. Aleksic nije bio jedini, ljudi sa velikim srcem je bilo dovoljno da je svako za vreme rata sreo heroje koji su spasavali zivote i porodice civila ne hajuci za svoj zivot.

A propo bosanskog lonca i Sarajeva, autor koga cesto citiras:

Saša Radulović: Dobrovoljačka
http://www.6yka.com/novost/49527/sasa-radulovic-dobrovoljacka

Bosnjacka vizura rata, opsade i patnji je svima poznata. Postoje i druge vizure, iz istog clanka jedan komentar:
Citat:

Wildboys Sarajevo Objavljeno: 17.02.2014. - 14:41
Gubljenje vremena je citati ove nacionalisticke komentare. Ja sam rodjen u Sarajevu, kao i moj otac, moj deda moj pradeda. Inace nebtino, sem za ovakve price, ja sam Srbin. Bio sam tinejdzer kada je poceo rat. Normalni ljudi su spasavali glave svoje i svoje dece. Nevezano za naciju. Normalni ljudi nisu verovali u rat, nisu verovali da se rat desava pred njihovim ocima, iako su letele granate i pucalo se iz kalasnjikova, normalni ljudi nisu verovali svojim ocima jer im je bilo nezamislivo da rata moze biti. Prvi koji su se prihvatili oruzja i uniforme su bili kriminalci, olosi, jalijasi. Kasnije im se na silu pridruzio obican narod. Ja sam dobrano pre rata gledao sepurenje lokalnih kriminalaca u zelenim beretkama i poluuniformama u zemlji koja se zvala SFRJ. Ja sam od '90. poceo da dobijam batine od nepoznatih grupa mladica nakon sto bih se indentifikovao imenom i prezimenom. To vise nisu bile tuce lokalnih senkijevaca, vajldbojsa, krejzibosa, pirata. Batine su stizale na nacionalnoj osnovi, a tukli su nas buduci pitomci Juke Prazine. Mi smo naivno ostali u gradu, moji su verovali da ce rat stati za dan dva. Nismo mogli da zivimo u nasem stanu jer je bio na teritoriji opstine novi grad gde su divljale muslimske paravojske predvodjene kriminalcima. Bili smo u centru u dedinom stanu, tu je situacija bila bolja. Ipak samo smo srecom izvukli zivu glavu, samo srecom ja sada pisem ove redove. U nekoliko navrata muslimanska paravojska je pokusala da nas ubije. Gadajli su nas stan na cetvrom spratu zoljom, a stajali su ispred zgrade. Srecom u tom trenutku smo svi bili kod komsije u stan pored. Par dana kasnije muslimanski vojnici su ubili komsiju Branka sprat iznad nas. Nas komsija musliman nas je spasao od ubistva tvrdeci kako mi nismo Srbi (imamo prezime koje nose i neki muslimani). Nesto kasnije otac mi je uhapsen na ulici zbog pogresnog imena i zavrsio u jednom od muslimanskih logora u gradu, od metka u celo ga je spaslo to sto je jedan od dzelata bio njegov komsija iz detinjstva koji ga je krisom pustio da pobegne. Deda ujak mi je umro nakon sto su ga pretukle Kruskine jedinice u njegovom stanu na Ciglanama jer je bio Srbin penzionisani oficir, deda stric mi je umro nakon sto su ga pretukle zelene beretke sa Hrasnog jer je bio srbin. Nakon toga poslednjim parama i nakitom sto je bio u kuci smo platili nekim Hrvatima valjda iz HVO da nam na crno omoguce izlazak iz grada na srpsku teritoriju. Pre nas iz grada su otisli skoro svi nasi porodicni prijatelji i kumovi. Vecina muslimani. Danas zive na zapadu gde su inzenjeri, lekari, profesori univerziteta, njihova deca idu istim stopama. Moja cela familija je na zapadu, svi smo visokoskolski obrazovani i niko se nece vratiti u Sarajevo. Bio sam nedavno u gradu. Bosnjacki mediji grcaju od nacionalizma, nisu se mrdnuli od devedesetih. Danas je aktuelna nova ploca za trovanje naroda; samo oni zrtve, a samo drugi krivci. A krivci su svi. Cak i oni koji nisu ucestvovali u ratu, oni koji su rodjeni posle rata, samo ako su srbi i ako nisu za politicku agendu bosnjaka. Gomila glupsti kojom mogu da hrane samo gradjane rodjene posle rata, jer mi koji smo bili tamo znamo sta se desilo, bili srbi, hrvati ili muslimani. Ja i moja porodica, slucajno srbi, smo doziveli teror od muslimanske vojske u Sarajevu. U mojoj zgradi ne zivi vise ni jedna predratna porodica, ni hrvati, ni muslimani ni srbi. Glupo zvuci kada ovako napisem jer do devedesete nikada nismo pomenuli ko je koje nacije... Stigli su neki novi ljudi, valjda muslimani iz unutrasnjasti bosne i oni iz sandazka. Moji drugovi iz detinjstva koji nisu izasli iz grada su poginuli u tom bolesnom ratu. Dvojica su poginula od granata sa verovatno srpskih polozaja, a jedan od verovatno muslimanskog snajpera sa vrbanja mosta. Bili su strasni momci. Danas bi bili inzenjeri ili mozda glumci i dvojica vrhunskih sportista. Iza njih bi ostajalo na stotine slomljenih zenskih srca i uzdaha; Provoda i uspomena; Medalja na zimskoj olimpijadi; Iza njih bi ostala njihova nerodjena lepa deca. A moji su drugovi ubijeni kao deca.




 
+1

elitemadzone.org :: MadZone :: Vojna verzija diplomatije ili ti - Donald Cook vs hibini
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 36140 | Odgovora: 340 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.